PPC reklama - Glanc media

Reklama placená za kliknutí (Pay Per Click) je díky své flexibilitě a relativně nízké ceně stále využívanějším způsobem propagace firem na internetu. Díky perfektním možnostem zacílení reklamy ve vyhledávačích nebo kontextové reklamy přináší inzerentům efekt v podobě přímých prodejů, mediálně známým firmám pomáhá budovat povědomí o značce a ostatním výrazně zvyšovat relevantní návštěvnost webu.

Základní informace o PPC reklamě:

  • Do velmi krátké doby můžete být na první straně ve vyhledavači, nebo i na prvním místě na Vámi zvolená klíčová slova.
  • Vyberete si částku, kolik jste ochotni zaplatit za přivedeného návštěvníka, nebo kolik návštěvníků chcete na své www stránky přivézt.
  • Správou kampaní se dá výrazně ovlivnit jejich výkon a tak znásobit návratnost vložených Vašich finančních prostředků.
  • Neplatíte za zobrazení svých reklamních sdělení, ale platíte pouze za reálného návštěvníka Vašich stránek.
  • Oslovíte uživatele internetu při různých fází procesu rozhodování koupi zboží či služeb.
  • Oslovíte pouze zvolenou cílovou skupinu, dle svého požadavku.

Ano, tato reklama je vhodná i pro vás.

PPC reklama je vhodná i pro Vás

Umíme Vám navrhnout strategii, strukturu i vhodnou metriku úspěšnosti propagace. Správou PPC kampaní od Glanc média výrazně ušetříte čas a vložené prostředky. Máme v tomto oboru dlouhodobé zkušenosti. Průběžně monitorujeme a optimalizujeme PPC kampaně. Pravidelně svým klientům posíláme ucelené reporty, ze kterých se dozvíte naprosto vše o svých reklamních aktivitách na internetu.

PPC reklama je výhodný marketingový nástroj

PPC reklamu dlouhodobě využíváte, spravujete si ji sami, či ji pro vás spravuje PPC agentura? Chtěli byste však odhalit skryté rezervy svých kampaní a zvýšit jejich efektivitu? Využijte nabídku auditu PPC reklamy - vaše kampaně zrevidujeme a vytvoříme pro vás doporučení, která vám usnadní dosahování cílů, které jste si pro PPC kampaně stanovili.

Jaké typy PPC reklamy vám můžeme nabídnout?

  • PPC reklama ve vyhledávání vám umožní oslovit potenciální zákazníky ve chvíli, kdy hledají produkt, který nabízíte. Reakcí na tuto aktivní poptávku zajistíte, aby se zákazník dostal na váš web a mohl se tak stát vaším zákazníkem, nikoliv zákazníkem konkurence.
  • Kontextová reklama se zobrazuje v síti webových stránek v závislosti na tom, zda článek tematicky odpovídá cílení, které jako inzerent zvolíte prostřednictvím klíčových slov. Oslovíte tak potenciální zákazníky, kteří se zajímají o téma spojené s vaší nabídkou.

Připravujete jednorázovou kampaň nebo třeba soutěž pro své zákazníky?

Propagujte ji i na Facebooku! Vytvoříme pro vás plán celé kampaně na Facebooku, navhrneme propojení s ostatními komunikačními kanály, zajistíme realizaci potřebných složek kampaně: Od reklamy PPC na Facebooku, přes založení a správu stránky, po každodenní komunikaci s publikem. Umíme pro Vás vytvořit e-shop přímo na Facebooku ve Vašem firemním profilu.

Co obnáší správa PPC kampaní?

  • Společně s vámi stanovíme strategii reklamních kampaní, cíle, ke kterým budou směřovat, a metriky, podle kterých budeme hodnotit úspěšnost.
  • Definujeme vhodnou strukturu kampaně. Vybereme relevantní klíčová slova a vytvoříme reklamní texty.
  • Nastavíme měření kampaní, poradíme vám s jeho implementací ve www stránkách.
  • Kampaně budeme průběžně optimalizovat podle jedinečných metodik, vycházejících z dlouhodobých zkušeností a interního know-how. Cílem optimalizace je maximalizovat efekt a snižovat náklady.
  • Zajistíme průběžný report kampaně a vyhodnocování klíčových slov

Vyžádejte si nabídku PPC reklamy

Napište nám o svůj záměr a vyžádejte si nabídku reklamní kampaně ve vyhledávačích a kontextu, která bude splňovat všechny Vaše požadavky.

Víte že, …

Internetový marketing není jen bannerová reklama. Možná znáte pojmy jako SEO, reklama ve vyhledávačích, nebo e-mail marketing. Pokud chcete vědět, který z těchto nástrojů je pro váš web nejefektivnější, zavolejte nám. Pomůžeme vám se v problematice zorientovat a vybrat pro Vás to nejvhodnější řešení.

PPC reklama je stále výhodnější a proto žádanější typ reklamy na internetu. Tím, že vyhledávače neustále zdokonalují své vyhledávací algoritmy, se tento reklamy může dostat přímo do cílové skupiny. A to jak regionálně, tak i například zájmově.